Bekännelser

  Jag är ganska blyg med folk jag inte känner så bra, vilket jag hatar. Men känner man mej är jag crazy as hell.   Tänker nästan aldrig på framtiden utan tar det mesta som de kommer, en dag i taget.   Har svårt att bli kär i någon, men blir jag de har jag svårt att glömma och gå vidare. Allt för den man älskar♥   Älskar att vakna super tidigt och känna att man bara kan somna om för klockan inte ringer än på några timmar.   Spenderar alla mina pengar på kläder och mat, jag är ingen som sparar. Pengar ska rulla så är de bara.   Pratar och låter väldigt mycket när jag sover, kan bli pinsamt när man sover med folk som inte känner mej så bra haha.   Saknar alla sommar kvällar så sjukt mycket, att slippa tänka på skolan och va ute tills de blir ljust med mina underbara.   Har väldigt svårt för att säga nej, om någon ber mej om något så ställer jag oftast upp. Vänner före allt.   Hatar folk som är otrogna, eller som inte kan se skillnad på mitt och ditt. Get your own life bitch!   Älskar att mysa runt i pyjamas, ligga i sängen och mysa hela dagen.