Måndag

  Hej, Vad gör mina fina läsare en seg måndag som denna? Jag sitter och uppdaterar min mobil och fixar lite med en ny blogg. Kommer troligtvis att byta blogg portal inom kort mer om de kommer när den är klar. Men Myshowroom kommer det bli och hoppas att ni kommer följa med mej dit och läsa min blogg lika ofta. Har under dagen istället för att städa mitt rum bara stökat ner ännu mer än tidigare, skulle packa upp resväskan istället hamnade allt som låg i på golvet, och halva garderoben ligger med på golvet så nu är de kaos hemma hos mej. Ska försöka orka städa upp de ikväll. Sen ska jag ta en PW och ta ut lite pengar som jag ska lämna hos Sara ikväll. Imorgon är det orientering med skolan... hatar det verkligen. Men vi får iallafall sluta tidigt och lite sovmorgon med. Hörs senare Puss♥