Toast med pesto och salami

  Jag kan inte säga annat än att jag förstår om ni är besvikna på min blogg! Det är helt otroligt att jag fortfarande har en hel del läsare kvar! Jag ska försöka uppdatera oftare, när jag har nya recept! Hoppas ni får ett perfekt lov, det ska jag ha! Jag ska till Trysil med min bästa vän, min familj och så har jag några andra kompisar som ska dit med. Det kan inte bli mycket bättre! Här är ett av mina favoritrecept för tillfället, äter de lite för ofta kanske (men jag brukar ha mörkare bröd, men när jag tog bilden hade vi bara ljust hemma:)    Du behöver:  2 skivor bröd (rostbröd)  1-2 skivor salami  Pesto  Ost    Till servering:  Babyspenat     Gör så här:   Bre på ett lager pesto, lägg på salami och några skivor ost. Toasta mackan tills den fått en gyllenbrun färg, servera med babyspenat.