heartbeats

heej !   har inte bloggat på några dagar ju , dels för att jag inte haft tid eller orkat men nu är jag tillbaka! Denna veckan har varit bra men lite segt att vi hade No prov igår, det gick som det gick. Sen när jag kom hem så frågade elma om jag och azra ville komma till henne och det ville vi ju, så vi åkte in till Tranås igår kväll, flötade pizza, & annat gott oså kollade vi på film. Paranomal Activity 3. Jättenice kväll iallafall! Sen när jag kom hem somnade jag nästan direkt, va sjukt trött! Vaknade runt 10 och nu sitter jag här och tråkar. Är as sugen på kladdkaka så blir nog att baka sen. Imorgon kommer Elma hit, har inte träffats på 1 månad typ :o Men det ska bli kul. kul att det kom in en katt i vårat hus nu haha ;P   skriver senare. haajdå       as gammal bild på mig och azra :)