tisdag .

helllu !   fyfaaaan för detta vädret, SPÖREGN...  aja, dagen har varit bra faktist. Började med engelska det var faktist ganska kul gick snabbt så det var ju bra. Sen vi hade No, skulle ut och mäta ljud osv. Efter det hade vi tyska, vi skulle göra ett oförberett prov så man blev ju förvånad när hon sa att vi skulle ha prov för att se vad vi kunde. ja och jag kan ju säga att det gick skitdåligt,känner verkligen att jag har glömt all tyska under sommarlovet,inte bra! Hade lunch vid 12 och det var fisk men jag,azra och julia kännde för att äta på grillen istället så det blev pommes&sås med mkt trevligt sällskap! Gick sedan tillbaka till skolan för att ta med sig lite läxor och därefter blev det dra ner till marknaden. Det sög som vanligt. När man kom hem så åt jag som vanligt och pluggade No och kollade lite i hemkunskaps boken. Snart ska jag iallafall äta mat och sedan vet jag inte riktigt vad som händer ska väl fortsätta att lära in allt om frekvens,infraljud,ljudvågor,örat, och annat som hör till ljud.      kram :)) /ap