Har varit ute på vift

Hej hej allihopa, allt bra med er?     Med mig är det bra, lite trött bara då jag har varit uppe tidigt idag och sedan varit ute flängt hela dagen, så känner att ögonlocken är lite tunga just nu men jag orkar hålla mig vaken ett tag till.    Jag har bland annat haft mitt sista möte med min Jobbcoach på Eductus (jag är arbetslös och har då fått hjälp och stöd från Arbetsförmedlingen och en jobbcoach), jag valde att sluta då jag ska börja plugga nu till hösten, så jag tänkte att jag ville fokusera mer på studierna och studentlivet (haha) istället. Det vart ändå lite tråkigt men saker och ting kommer till sitt slut för eller senare. Efter det så drog jag in till stan för att gå på en rekryteringsträff för att bli reklamutdelare, men det kom jag för sent till så det blev inte av, och sedan så har jag vandrat runt och dreglat över alla nya höstkläder som har kommit ut i alla butiker, jag vill ha så himlans mycket saker att det inte är sant. Men nej, måste bara köpa det nödvändigaste och sedan se till att spara så att jag kan studera utomlands. Sedan så gick jag även på ett personligt möte som gick bra. kom hem vid klockan 5 så det vart inte så länge sedan.    Sitter nu vid datorn och kollar runt lite, funderar fortfarnde på vad jag ska rikta in mig på med bloggen, något med USA vet jag att jag vill få in men jag vet inte riktigt vad....hmmm. jag kommer nog på det snart.