på jakt efter svarta shorts

Är fortfarande inte van vid att återigen ha igång en blogg, men jag kommer nog in i tänket väldgt snart. Igår så hände inte så mycket, låg mest i huvudvärk hela dagen, så det vart inte så kul. Jag satt även och funderarde över bloggen och om vad jag skulle vilja skriva om och rikta in mig på, har inte kommit fram till något ännu men jag har nog något i tankarna som skulle fungera, men måste tänka lite mer.    Men som rybriken lyder så är jag på jakt efter ett oar svarta vanliga shorts med hög midja, men det finns inte att hitta någonstans och jag har verkligen letat, har gett upp hoppet lite men jag håller ändå ögonen öppna för man vet aldrig. Jag har hittat svarta shorts, och även vita som jag skulle kunna färga svarta, men dom är inte som jag vill ha dom så det är lite tråkigt. Man ska aldrig skapa sig en bild i huvudet över hur man vill att ett klädesplagg ska se ut, för då hittar man det aldrig, så ha ett öppet sinne när du letar efter ett specifikt klädersplagg, som jag med ett par svarta shorts med hög midja. Det går nog mycket bättre då kan jag tro. Och i ett försök att se om H&Ms shop onine hade fått in några svarta shorts, vilket dom inte har, så hittade jag lite andra saker som jag skulle vilja ha till hösten. Så typiskt att man hittar allt annat än vad man letar efter, ironiskt är det vad det är. Men detta är lite av det jag vill ha: