NÄR HJÄRTAT SÄGER JA

Tjeena! Har inte hunnit blogga idag eftersom jag gick först i skolan, slutade tidigare så fixade blommer och sådant och åkte sedan till min kusins student! Kalastrevligt, åkte med brorsan hem som skulle iväg ikväll så kom hem vid åtta något kanske.. Tog då moppen till Fanny för att snacka lite skit. Vi spelade även spel(där vinsten var nära men ändå så långt borta) och gosade med kattungarna! Föll för dem på en gång, speciellt den helsvarta sötnosen! Åhh så himla söt!! Sen brummade jag hem. Sitter nu ocheckar fb o lite sådant, ska nog lägga mig snart, det är ju en dag imorron oxå! Då ska jag, Evve o Sanna bo i Evves brors lägenhet heeela helgen! Kommer bli så jäkla kul!!     Har inte så jättemycket mer att säga nu, så ha de gott!       Just keep your fuckin' smile on..!