ÅNGERSTANKAR

Har börjat få massor av ångerst! Känns både kul och helt fruktansvärt att sluta nian o på skolan jag gått på sen tio år tillbaka! (japp, förskolan räknas ;). Jag har ju gått med vissa ända sen jag var två på dagis, sen i trean, fyran, sexan osv. Alla i vår klass känner varandra så sjukt bra oxå, vi e ju som syskon nästan haha nää men :( Sen känns det som om allt tar slut.. Helt förstörd av alla tankar! Aja. får försöka bearbeta alla problem istället, allt kommer ju bli bra till slut eller hur? Allt löser sig Lindis, lovar!!! Så, nu har jag sagt det-   Imorron är det studentfirande av min kusin Viktor! Hipp hipp hurra!! Förra helgen tog min storebror studenten i Stockholm, jättetrevlig helg! :) Resten av helgen ska spenderas med mina underbara vänninor Evelina och Sanna i stan där Evelinas brors lägenhet står ledig och väntar på oss! hihi kommer bli så sjukt kul att ha en tjejhelg, snacka skit o kolla kläder o sånt skoj! :)