dåligt väder = Netflix

God kväll på er!Idag så vaknade jag första gången vid 07.00 tiden men somnade om tills klockan 09.30 av att Bobo kom in och väckte mig, Gick upp och åt frukost i vanlig ordning samtidigt som jag tittade på lite tv i stora rummet. Eftersom det var helt okej väder på förmiddagen passade jag på att gå ut en liten sväng för att få lite frisk luft så tog mig en promenad på ca 25 minuter, hade egentligen planer på att vara ute lite längre men när jag började nära mig mitt hem igen så började små regna och tillslut vräkte det bara ner, tog ju inte med mig ett paraply eftersom det inte regnade när jag gick ut så det var bara att gå hem igen. När jag väl kom hem byte jag om till pyjamas igen och la mig i sängen och började kolla på netflix. Min bästa vän ringde mitt i filmen så jag pausade och snackade med henne i över 1 timme. Så himla mysigt att ha de prat stunderna med henne då vi inte har setts sedan i augusti.. Så det får väl snart bli dags att träffa henne igen! Men efter samtalet satte jag på filmen igen och kollade klart på den och under den tiden satte jag även maten i ugnen och åt mat, vilket blev kycklingburgare och bröd med pommes. Gott! Efter det har jag bara fortsatt att kollat på netflix vilket har blivit 3 till filmer. Så samman lagt har jag tittat på 4 romantiska kärleks filmer!Nu är klockan redan 23.10 och jag ska väl strax gå och lägga mig då man blir väldigt seg av att bara ligga i sin säng en hel efter middag och kväll.. Bloggar mer imorgon!