Vad har hänt de senaste dagarna.

God förmiddag på er!Haha ovanligt att jag bloggar såhär tidigt, men passar på nu när jag inte gör något annat. Som ni kanske märkt så har det varit ganska lugnt här bloggen de senaste 2 dagarna, men det är helt ärligt för jag inte har haft någonting att blogga om. I tisdags så var det väldigt dåligt väder då det både snöade och regnade så låg bara hemma hela dagen i sängen och kollade på en serie vid namn Alexia och Katie. Sen igår alltså onsdags så gjorde jag inte heller så mycket. De regnade typ hela dagen igår och så när det var lite uppehåll så passade jag på att gå ut och gå en liten promenad, men när jag väl var typ en bit bort hemifrån så började det regna så då var det bara att gå hem igen och lägga sig och kolla på en ny serie som heter livet på dansakademin. Vad har hänt hit tills idag och vad kommer hända idag då?Jag gick och la mig typ runt 00.00 tiden inatt och vaknade upp en liten stund runt 03.00, men somnade om snabbt därefter och vaknade upp nästa gång 05.45 typ. Men eftersom jag fortfarande va så trött så gick jag och la mig igen och vaknade upp klockan 10.00 ungefär idag. Bobo lät mig sova ut idag och såna dagar gillar vi, tråkigt väder ute idag också vilket gör att det inte är något kul väder att gå ut i. Så jag kommer nog bara att sitta hemma resten av dagen också och kolla på YouTube och söka jobb. Nu har jag legat hemma i 1 månad utan att jobba och jag känner att det börjar bli väldigt lång tråkigt nu. Så nu är det typ dags att börja söka, kanske inte hel tids jobb men typ deltid och extra jobb. Vi får se vad jag hittar på för kul. Men bloggar mer imorgon!