De va ett tag sedan.

God kväll på er!Idag började jag dagen med att vakna första gången runt 06.00 tiden ungefär somnade kort därefter om och blev väckt av min syster som kom in och väckte mig 09.30, De va väl tur de för när jag vaknade så kände jag mig helt seg i kroppen, antagligen för vädret eller så är det väl det tråkiga vädret som varit idag. Hade egentligen inga planer alls för denna dag, men gick som vanligt upp och åt frukost som blev 2 rostade mackor och samtidigt så kollade jag på tv. Sedan låg jag och snackade i telefon med Em i ungefär 2 timmar och 30 minuter men tillslut kom även M in i samtalet typ den sista halv timmen. Strax därefter började jag snacka med min bästa vän i ungefär 1 timme och under den tiden hann jag även bestämma med C att vi skulle ses. C och jag har känt varandra ett väldigt bra tag. I flera år faktiskt men eftersom jag tappade kontakten med honom under typ 2015 så har vi inte träffats sen dess. Så idag tog vi och träffades runt 14.00 tiden, haha var väldigt nervös då vi inte hade setts på typ 4 år. Men det gick hur bra som helst vi var ute 1 timme och sedan drog vi hem till mig i 1 timme, Sedan behövde han gå så jag följde med honom ut och passade på att ta ett varv runt huset för att bara få ihop lite extra steg. Sen gick jag hem och snackade i telefon igen men flera stycken och idag fick jag laga mat då mamma inte kom hem förens typ 17.30. Men la bara in kycklingburgare i ugnen och tog hamburgare bröd till, så det gick smidigt och enkelt. Nu är klockan redan snart 19.30 så denna dagen har faktiskt gått riktigt snabbt. Så det har varit en rolig dag, det va ju inte precis igår man var ute med en kompis utan nej senast jag var ute med någon förutom min familj eller på väg till / hem från jobbet så är det faktiskt tråkigt nog  över 5 månader sedan jag var ute med mitt ex. Jag och mitt ex var ju med varandra flera gånger under december men då låg vi hemma hos mig hela helgen.Resten av kvällen kommer inte alls mycket att hända utan blir nog bara att ta det lugnt och ligga i sängen och kolla på någon film. Så bloggar mer imorgon!