världens bästa uppfinning!

God kväll på er! Nu skriver jag ännu ett inlägg här på bloggen idag och tittar siffrorna har redan stigit väldigt mycket. Så tack till er som tar er tiden att klicka sig in på min blogg och tar sig tiden att läsa mina inlägg här! Vad har hänt idag då? Jo det har varit en väldig lugn dag faktiskt. Vaknade runt 8 tiden, åt frukost och kollade på tv fram tills runt 11 tiden. Eftersom solen lyste första gången på väldigt länge så passade jag på att gå ut en stund. Var väl ute i solen ungefär 50 minuter. Sedan gick jag hem och myste lite med min lilla katt Bobo. Samtidigt låg jag och kollade igenom lite YouTube klipp och tillslut hann klockan bli halv 4 och då kom mamma hem.  Hon ställde sig och lagade lite mat och nu har vi bara ätit maten, kollat på tv och nu ligger jag framför datorn och skriver detta blogg inlägg samtidigt jag ligger och halv kollar på tunnelbanan. Alltså helt ärligt är det inte världens bästa uppfinning att man kan beställa hem mat från willys? Grejen är den att dem ska renovera våran hiss och byta ut den totalt i 3 veckor framöver typ snart och eftersom vi bor på våning 8 så blir det ett antal trappor upp. Så i söndags låg vi och beställde hur mycket mat som helst ifrån willys så vi kan klara oss under dessa 3 veckor och istället för att själv åka ett antal hållplatser till willys för att stor handla så passade vi på att beställa hem. Så idag ska matleveransen komma, så det blir att packa upp varorna när dem väl har kommit och sedan blir det bara att ta det lugnt resten av kvällen. Inom några dagar kommer jag även ge lite olika tips på alla hjärtans dag presenter som man kan ge bort nu när alla hjärtans dags börjar närma sig! Bloggar mer imorgon!!