Oj, det var ett tag sedan!

hahah oj! Det var ett tag sedan!  Vart ska man börja? Jag kan ju börja med att berätta varför jag har varit så inaktiv här på bloggen i över en månads tid och det är helt och hållet för att jag inte hade någon motivation till att blogga. Men nu tänkte jag starta upp bloggen lite smått igen och se vart det hamnar. Förhoppningsvis kommer jag vara väldigt aktiv här. För jag verkligen gillar att få skriva av mig, som jag har sagt tidigare så ser jag bloggen som en öppen dagbok, där jag får dela med mig av mina tankar, åsikter och dagar med alla er som läser min blogg. Jag hoppas även att ni kommer fortsätta vilja läsa min blogg trots att jag tog över 1 månads paus härifrån. kollade nyligen statistikern och ser att folk fortfarande går in här och kollar läget. Vilken överraskning att jag nu har uppdaterat min blogg! Vad har hänt under denna månaden då? Det ska jag berätta för er! INGENTING i stort sätt, tagit några arbetspass här och där för det företaget jag är behovsanställd på, Sedan har jag bara legat hemma och latat mig framför datorn, YouTube, mobilen, jag har inte ens träffat mina vänner eller ja jag har faktiskt inte ens så många vänner det är typ 1 jag brukar umgås med men tyvärr har saker och ting kommit emellan så vi har inte hunnit träffas sedan i augusti förra året!!!! Sedan har vi ju min pojkvän som åkte till hem till sitt hemland Albanien innan jag försvann här ifrån på bloggen så honom har jag tyvärr inte heller träffat på över 1 månadstid. Har typ bara varit ute om jag ska iväg till jobbet eller om jag ska ut till affären för att handla någonting eller bara komma ut för att få lite frisk luft för att röra på mig och inte bara ligga hemma varje dag som jag har gjort sedan torsdags förra veckan. Men jag har faktiskt laddat ner appen Tik Tok, ni vet den appen man laddar upp små filmer där man antingen skådespelar eller dansar till musik och herregud va det går bra för mig på den appen! Började i somras ladda upp videos där och slutade med ungefär 150 följare någon vecka efteråt, När jag laddade ner appen igen förra veckan startade jag med 200 följare och idag är jag upp i skrivande stund på 781 följare eller ja fans heter det på appen! Så snart när jag uppe i 1000 fans. (så om du läser detta och har Tik Tok följ min kanal där emmaahh98 heter jag på den appen så det är bara till att följa!! )Hur går det min YouTube kanal då? Jo helt härligt har jag faktiskt tappat lite motivation till det. Inte för att jag tycker att det är tråkigt osv med att spela in och sedan redigera för det tycker jag är kul, utan det är att jag snart i februari så har jag hållit på med min kanal i 1 års tid och jag ser fortfarande knappt någon skillnad i statistiken, samma tittare, samma kommentarer, Ja jag har ökat en hel del i prenumeranter jag är liksom snart uppe i 300. Men de flesta är faktiskt P4P alltså om jag prenumererar på deras kanal så prenumererar dem på min. Så jag funderar faktiskt på att ta en liten paus ifrån YouTube. Alltså inte en sån paus där jag inte uppdaterar någonting utan att jag uppdaterar för när jag känner för det. Nu har jag liksom fasta dagar, onsdagar och söndagar men nu tänkte jag mer att antingen uppdaterar jag ingenting på en vecka och kanske 1 video nästa vecka. Alltså att jag uppdaterar så fort jag känner för det. Nu har jag inte så mycket mer att säga i detta inlägg så vi hörs i framtiden!