Granatäpple

Någonting som jag verkligen börjat ÄLSKA det senaste är granatäpplen. Det är verkligen helt sjukt, för har aldrig provat granatäpple förrän just för ungefär 2 månader sen, och då blev jag helt fast! Fråga mig inte varför jag aldrig provat äta granatäpple innan, men jag har verkligen aldrig fattat hur man ska äta dom bara haha... Men i alla fall, det jag upptäckt är att det är så otroligt gott att blanda granatäpple och mango! Ett perfekt mellanmål eller frukost som jag brukar göra, då jag bara blandar en mango med ett granatäpple och klart: ett supernyttigt och inte minst supergott mellanmål!     Det som tyvärr är svårt är att hitta ekologisk mango och granatäpple. Men jag brukar i alla fall försöka fairtrade mango och granatäpple från Turkiet och inte USA, efersom den inte behöver fraktas lika långt då, men jag vet att det egentligen inte är så himla bra ändå. Det är så himla synd, för ja, jag ÄLSKAR granatäpplen! Jag håller utkik efter ekologisk mango och granatäpple och kommer hojta till ifall jag skulle hitta det, ni får mer än gärna göra det samma!