Naked Lips

  Dom här superfräscha läppceraten fick jag hem i brevlådan för ett tag sedan, från Naked Lips, ett svenskt företag från Skåne som tillverkar dessa ekologiska och naturliga läckerheter. Tack så hemskt mycket! Jag har inte hunnit testa dom än, eftersom jag inte haft behov, så jag kan inte ge en recension men jag känner till dem från tidigare då de finns i nästan varenda hälsoaffär och jag vet att min mamma använder och älskar dom. Nu det senaste har jag dock känt att jag börjat få lite torra läppar i samband med en jobbig förkylning, så nu har jag äntligen tänkt börja använda dom! Kommer skriva mer om dom senare och vad jag tyckte.   Men "smakerna" som ni ser är kokos, granatäpple, mint, havtorn och naturell. Det är också så att ceraten är just så rena att man kan äta dom, jobbigt för mig för jag tycker dom verkar så himla goda haha, kanske äter upp dom!   HÄR kan ni läsa mer om Naked Lips!