31 FAKTA OM MIG

  Vi kör lite yolo nu! nu kommer det komma 31  fakta om mig ;)     1: jag är 14 vintrar 2: jag tycker om att blogga, instagrama och tweeta 3: använder twitter och instagram 10000 gånger om dan 4: är galen i min mobil så den går inte att ta ifrån mig... 5: spelar flöjt 6: går på mötte en gång i veckan också ( säger inte var dock) 7: älskar kexchoklad och mitt så kallade ''knark'' 8: har ingen bästa kompis men har en bro som bor i Västervik eller nått 9: ska konfirmeras nästa år 10: är kär i en kille i klassen (kan sen lägga ut ett inlägg om det osv. för det är inte så lyckat kan man säga...) 11: färgar håret ofta 12: ska bytta namn till Liv (kanske) 13: fyller år i januari, 15 januari faktiskt 14: min kändis crush är Felix Sandman. som just nu är i USA så hatar han för det för saknar han 15: gillar att stalka mina idoler 16: har inget liv 17: har fobi för att spy 18: har konstig musik smak 19: blate på insidan 20: svene på utsidan 21: har aldrig tyckt om mitt utseende kommer inte göra det heller 22: mina kompisar är normala medan jag kommer där och är helt crazy 23: jag har inget bra självförtroende 24: mogen för min ålder vare aa 25: ÄLSKAR, AVGUDAR  skräck 26: är halvnorsk och vem bryr sig? haha 27: lyckas alltid skämma ut mig... 28: kändis nästan you know. nej skämta är så långt ifrån känd, men sa bara nästan känd så aa 29: haffar nya killar hela tiden men skapar inga som helst band mellan oss, alltså inga förhållande 30: hör röster som säger åt mig att göra saker... 31: en kille krossade mig därför jag har svårt för killar....   yes då vart detta lite fakta om mig. så hoppas ni lärt känna mig lite bättre i alla fall :)       TJARÅ!! PUSS <3