LISTA

Visste du att.. att min senaste kyss - ångrar jag faktiskt inteatt jag vill ha - en pojkvän, pengar, en biljett till way out west, ett bra liv, hårfärgatt jag lyssnar mest på - brittisk indierockatt jag pratar - svenska och engelska nästan lika mycket hahaatt jag inte gillar - att ha höga förväntningar, blir alltid sämst då!att min första riktiga kyss - var DÅ fantastisk, och jag ångrar den inte!att jag avskyr när folk snackar - SKIT och sprider rykten. Otroligt allergisk för såntatt kärlek är - något vackert men sååå svårtatt jag gillar att - hålla handatt jag alltid kommer att vara - mig själv, gå min egna väg. oavsett vad folk säger till mig!att jag är hemligt förälskad i - alexander skarsgård, grrratt sist jag grät var - igår för att jag är så korkad och patetiskatt min mobiltelefon är - något jag alltid har med migatt när jag vaknar på morgonen - räknar jag hur många timmar jag har sovit och tänker på en viss personatt innan jag går och lägger mig - smsar jag, läser och det sista jag tänker på är en viss personatt idag har jag - solat hela dagen, fixat mitt rum, lyssnat på massa musik, hatat mig själv och gått ut och ätit på finrestaurang med pappa och ingridatt jag just nu tänker på - hur pinsam och jobbig jag måste varaatt i kväll ska jag - det är kväll, men jag ska väl se nåt avsnitt true blood och gråta till mumford & sonsatt i morgon kommer jag - fixa klart mitt rum, kanske träffa olivia och åka hem till mamma.att jag hoppas - att festerna i helgen, dagarna i västervik, dagarna i torekov samt mallorca blir jättebra. Också att jag träffar en viss person när jag kommer hem Har du:Någon som förstår dig? casandra och jag har kommit otroligt nära varandra igen<3Någon som du saknar? herregud ja! föööör många. ingen är ju hemma nu förihelveteNågon som du hatar? hata är en riktigt starkt ord men det finns enstaka personer som jag inte skulle tveka att slå till.Vem kramade dig senast? casandra!Vem pussade dig senast? linaVem ringde dig senast? pappaVem ringde du senast? philipVem var hemma hos dig senast? diana, theodor och victor? hahaVem var du hemma hos senast? casandraHar du några kärleksproblem? kan jag inte riktigt kalla det...Har du pratat med någon idag? men jaaa hahaHar du gråtit idag? nejHar du skrattat idag? jaa. Jag:Är du singel? ja..Svär du ofta? ja lite för ofta alltså, så bonnigt!Sjunger du i duschen? konstigt nog så sluta jag med det för typ ett år sen?!Skulle du kunna ha pyjamas på dig i skolan? om den är snygg och om det var ett vad eller såSkrattar du åt dina egna skämt? oftastSkulle du göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? ja, brösten och läpparna skulle jag inte klaga på att förstora, bara om det såg naturligt ut! Har du:piercingar? ja, 4 i öronen och naveln.Syskon? ja! mångaJobb? näe, blir ledsen av att tänka på det ens.För många vänner? nej, det kan man inte ha för många.Rymt hemifrån? nej, jag har aldrig haft någonstans att ta vägen? mitt ute på landet liksomFärgat håret? för många gånger, jaBra självförtroende? inte en chans! Dock börjar jag tycka om att jag är MIG SJÄLVSagt "jag älskar dig" till någon? ja!Varit kär? ja 1 gångGjort något olagligt? höhö aaSomnat i skolan? inte somnat, men slumrat till helt klart!Brutit ett ben? nejTappat bort mig i min hemstad? det bör nog ske, andra dagen jag bor i norrköping nu!Sett en fallande stjärna och önskat? ja, på min födelsedag också!Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? jaaaSmugit ut utan lov? nja vet faktiskt inte, har aldrig aldrig fått gå utEn hemlighet som ingen annan vet? mångaSovit en hel dag? det tror jag inteSomnat gråtande? yesHånglat med två personer eller mer på en kväll? ja? eller?Blivit generad inför folk? alltidVarit kär i någon utan att säga det till personen? kär är att ta i, men tyckt om!Ätit musslor? nejVarit på en festival? mitt liv består av festivaler! minst en per år så lever jag på den till nästa år! hultsfred är mest lyckat!Haft ett förhållande i under en månad? haha jaBlivit kallad player? nejFärgat ditt hår svart? ja, eller riktigt riktigt mörkt! Vad:Längtar du till mest just nu? lördag, tisdag eller 6 augusti!Ska du göra i helgen? festa, umgås med cas och åka till västervik!Har du för kläder på dig? just nu bh, trosor och en lång vit tisha från topshop!Gjorde du igår? var med cas och åkte till norrköping för att mysa med familjen!Ska du göra i sommar? har sagt det innan! men nästan hela sommarlovet har gått nu, fast nu börjar allt det roliga för mig! jag ska till torekov med mina favorittjejer och åka till mallorca i två veckor bland annat. fest, sommarstugemys och träffa en viss person är också inplanerat! (när slutar sommaren, när skolan börjar eller? ska göra massa när den börjat också) Åt du senast? fläskfilé med räkor, sparris och pommes samt glass och jordgubbar på en restaurang!Har du för mobil? iPhoneVad köpte du senast? måste nog vara en bikinitoppSkulle du gjort om du såg ett lik i skogen? vet jag väl inte? ringt polisen. vad är deras nr?? Vem/vilka:Slog du senast? casandra heheFick du sms från senast? olivia!Pratade du med? pappaSkulle du kunna göra allt för? mina närmsta vänner och familj såklartVar du med senast av det motsatta könet? erikKan du lita på mest? lina, lovisa, malin och casandra!Vet mest om dig? malinSov du tillsammans med senast? casandra Allmänt:Har du pussat en groda? nejKan du hjula? inte en chans!Biter du på naglarna? nejÄr du EMO? klart som fan att jag är (skulle inte tro det)Vad skulle du göra om du vann en miljon? resa och shoppa som en galning! även spara lite till framtidenSkulle du kunna hoppa fallskärm? usch nejHar du sjungit inför publik? ingen aningFöljer du mode? följer kan jag inte påstå men jag har gärna koll på vad som är inne just nu och inspireras av det. Men lite kanske :)Är du hungrig? mätt som en plättÄr du blyg? fram tills ölen dyker upp ja!