Första joggingturen på...

Två veckor! Skadade tån för typ två veckor sedan och har därför inte kunnat springa men idag gav jag mig ut igen. Glömde sätta igång runkeepern men kan väl ha sprungit ca 3,5km och det kändes bra. Kändes riktigt lätt i kroppen och andningen kändes sjukt bra hela vägen, enda problemet var att jag drog på mig håll ganska tidigt och blev aldrig helt av med den men härligt var det! Så till det blir det nyttig kvällsmat.   Man uppskattar lediga dagar mycket mer när de är sällsynta. Har haft en superdag. Sovmorgon till 9, städat, tvättat och pillat lite här hemma. Åkte sen ner till Höllviken och åt lunch på Millenium med Anna. Har nyligen kommit hem från fika hos Elisabeth tillsammans med Tant Anita, Bess fick också följa med.   Nu förtjänar jag att krypa ner i soffan med min skatt, lite tända ljus och Kepler tillsammans med en kopp te, men först maaaat!         Ugnsbakad lax rullad i sesamfrön, mathavre med sparris, persilja, gurka och lite citronjuice och till det ruccolasallad!