Efter regn kommer sol.

God kväll på er! Idag så vaknade jag runt 09.30 tiden. Vaknade faktiskt på bra humör idag vilket är skönt. Gick inte och la mig förens 01.30 inatt då jag låg och snacka 2 timmar i telefon med en kompis som jag inte snackat med under 4 /5 år ungefär! När jag väl vaknade så gjorde jag frukost och sedan tog jag det lugnt fram tills klockan 12.30, sedan gick jag ut och gick en promenad och satte mig på en parkbänk och njöt av solen. Idag är första gången på ungefär 1 vecka som solen lyser. Vilket är så skönt! För när solen är framme så är jag på bra humör! Var väl ute ungefär lite mer än en timme. Sedan gick jag hem igen och satte mig på balkongen tillsammans med Bobo. Snackade även med Em... en stund och där efter så snackade jag med min bästa vän en stund.Sedan kom mamma hem och gjorde mat vilket blev korv med bröd + potatismos och det va riktigt gott då man inte ätit potatismos på jag vet inte hur länge?!Resten av dagen har jag bara tagit de lugnt i mitt rum och nu på kvällen har jag suttit i stora rummet tillsammans med min mamma och kollat på trolljägarna och nu sitter jag och kollar på PH då det inte fanns något annat på tv. Eller ja vet helt ärligt inte om det finns något annat på tv då jag inte orkat kolla.. men kollar knappt ändå utan sitter mest vid mobilen. Men det kommer inte hända så mycket mer än detta så jag kommer väl avsluta detta inlägg här och nu och fortsätta ta det lugnt framför mobilen och tven. Bloggar mer imorgon!