Söndag = kalas.

God kväll på er!Länge sedan man uppdaterade om dagen här på bloggen men det är för att vädret har varit skit och jag har inte gjort någonting speciellt om dagarna. Igår kollade jag och mamma på Finalen av melodifestivalen och det var väl en helt okej låt som vann. Dock hade jag väl hoppas mer på Hanna och Liams låt hold on. Mer än så hände faktiskt inte igår. Dagen gick ju så himla fort att man hann ju inte göra någonting. Men somnade vid 00.00 tiden och vaknade första gången runt 05.00, somnade sedan om till klockan 10.00. Skönt att sova ut om dagarna. Men har typ börjat sova för mycket vilket gör att jag känner mig seg under dagarna. Vaknade som sagt runt 10 tiden och gick upp åt frukost, kollade lite på tv. Sedan låg jag i sängen fram tills klockan 14.30 då vi skulle bege oss upp mot mormor och morfar. För det var kalas klockan 15.00, Vi stannade faktiskt väldigt länge idag. Då vi gick hem vid 17.30 tiden. Så det var väl mysigt. Väl på kalaset gjorde vi inte så jätte mycket utan vi satt och snackade och åt lite gott. Efter det gick vi raka vägen hem och mamma satte på ugnen för att vi skulle äta mat vilket blev fryspizza då det går snabbt att göra och klockan var ju ändå 18.00 när vi kom hem. Nu har jag precis ätit mat och nu ligger jag här i sängen och skriver på detta blogg inlägg. Resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt och hoppa in i en dusch. Men bloggar mer imorgon!