Corona i Sverige, stängda skolor och jag - Häng med mig:)

Hejsan allihopa!Corona är i Sverige och gymnasieskolorna stängdes igår?! Vilket betyder INGEN SKOLA (i skolan iallafall). Hursomhelst ska vi börja med digital undervisning imorgon och jag har verkligen ingen aning om hur det kommer att gå. Jag hoppas iallafall att det löser sig bra, så man slipper ta tid från sommarlovet. Just nu tycker jag att det  känns som att alla hypar sönder om att skolan är stängd, men i längden blir det nog riktigt tråkigt. Meningen med att stänga skolorna är just att man ska stanna hemma. Däremot får jag känslan av att folk kommer samlas och träffas ändå. Jag hoppas att det inte händer för då kommer smittspridningen att fortsätta i ännu större utsträckning och det vore inte särskilt bra.Jag hade iallafall tänkt börja uppdatera lite mer om vad jag nu kommer att göra på dagarna. För just nu tillbringar jag hela dagarna hemma och det är ju kanske inte det roligaste (tror du;)?).  Här är lite gamla bilder:)